Fulya12- ben 33 te yaşadım, nst de sancı çıktı ciğer geliştirici iğne sancı kesici vs yapıldı sancklsrım durdu taburcu olacaktım ki bebeğin suyu sızıyor diye beni farklı bir şehire sevk ettiler meğer suyu da sızmıyormuş enfeksiyondan akıntjm fazla imiş.
Neyse 9 gün kaldım taburcu oldum şuan 37+3 günlük oldum şükür şimdi de sancı falan çıkmıyor doğum belirtisi de yok 37 ye gelene kadar yattım çok dikkat ettim kendime eğilip kalkmadım dinlendim bol su içtim. 37 den itibaren hareketlenmeye başladım yürüyüş ev işi vs. Stres yapmayın içinizi ferah tutun inşallah güzel ilerler süreç Rabbim yavrularımızı sağlıcakla bize bağışlasın inşallah 🤍