efnanhiraa Kızlar 26sina randevu aldım kese bebek kalp atışı hepsi için korkuyorum ilk gebeliğim gibi olur mu diye Ama icimde umut var ve heycanli bir bekleyiş duygularım karmakarışık inşallah bende sağikla kucağıma alırım 🙏🏻