nur97 Papatya-18 dra gittiyseniz ondan fikir almanız daha doğru olur benim 2. Gebeligim 26. Haftadayım başından beri biniyorum sorun olmadı fakat herkes için değişebilir bir şey
imcakir Ben ilk gebeliğimde biniyordum. Doktora sormuştum Binmeni tavsiye etmem motor kazaları tehlikeli olduğu için demişti. Yani motora binmek sakıncalı değil, kaza vs de riski büyük.. Bu hamileliğimde hiç binmedim riske atmak istemedik
[silindi] Papatya-18 gebeliğimin sonuna kadar motor kullandım. Doktorum bebek sağlıklı tutunduysa ekstrem sporlar da yapsan bir şey olmaz demişti, çok şükür bir şey olmadı da
efnanhiraa Papatya-18 ben arbaaya bindim.halde tedirginim motor pek sağlıklı gelmedi bana ama tercih senin tabii
1kovakizi Ben motora bindiğim gün kanama geçirdim düşük tehlikesi olduğunu söylediler belki de alakası yoktur korkutmak istemem ama hamileliğin ilk zamanlarında motor,traktör vs binilmemesi gerektiğini duymuştum sarstığı için.
masalim35 Papatya-18 5 haftalik ogrendigimden beri motora biniyorum esimle dusuk riskin veya baska risk y9ksa bi sakincasi yok korkma🤣
katlav Papatya-18 öğrenmeden önce hep bindim ama hamileliği öğrendikten sonra özellikle uzak mesafe binmemeyi tercih ettim.
hnyildirim 2 doktorumda binebileceğimi söyledi hamileliğimin başından beri biniyorum şuan 36. Haftanın içindeyim çok şükür bir sıkıntı olmadı.