Daisyy000 merveasd 29 yasındayim,ilk oğlum 2 yaşında , 2.ye hamileyim.2.den sonra bi sürpriz olmazsa benim için yeterli🌿 Ben 4 kardeşim. Kardeşi olmazsa ona haksızlık yapacağımı düşünüyorum.
maco61 merveasd 2. İstiyorum bende. Yani maddi ve manevi bilmem ama pskolojim 3. Çocugu kaldırmaz😂 oda kızım tek kalmasın kavga mavga ederler bare anlaşırla bi şekilde. 3 yaşında tüm arkadaşlarının kardeşi oldu anne bende kardeş istiyom dedigi için yapıyom😁 oğlum olsun çok isterim erkeklerle ayrı anlaşıyo hatta maviye zafı var sürekli mavi giyinmek istiyo
Mzzz Calissamda calismasamda ideal olan 1 veya 2 fazlası Allah sabır versin bu devirde hem maddi hem manevi çok çocuğa yetebilmek imkansız
ikincibahar_08 Bakmaya gücüm ve desteğim olsa 4 çocuğum olsun isterdim kizim var 6 yaşında ikinciye hamileyim 28 yaşındayım son çocuğum olacak muhtemelen :)
maco61 merveasd 2. İstiyorum bende. Yani maddi ve manevi bilmem ama pskolojim 3. Çocugu kaldırmaz😂 oda kızım tek kalmasın kavga mavga ederler bare anlaşırla bi şekilde. 3 yaşında tüm arkadaşlarının kardeşi oldu anne bende kardeş istiyom dedigi için yapıyom😁 oğlum olsun çok isterim erkeklerle ayrı anlaşıyo hatta maviye zafı var sürekli mavi giyinmek istiyo
YncaY merveasd Bence 2 çocuk ideal maddi manevi yetebiliyosun bi şekilde ve kardeş önemli bi faktör anneden babadan kalan en büyük miras