Ay burada hep okuyordum şimdi bende yazayım dedim. Rutin kontrolüme gelmiştim. 3 gündür bebek hareketlerinde azalma vardı kanala girdiği içindir diye başta pek ciddiye almadılar ama ağrılarım sancı olarak değilde gebelik zehirlenmesi şüphesiyle dikkatlerini çekti. Bu gece tedbir amaçlı yatışım yapıldı, yarın sabah suni ile doğumu başlatacaklar🥹 37den gün almış olsun istedi doktorum. Dua beklerim 🥹🥹