Toplu cevap olsun o zaman hepinizden Allah razı öncelikle kızım yanımda küvez ihtiyacımız olmadı. 36+6 verdiğim tahlillerle zehirlenme olmadığını anladık ama benim bulgularım devam ettiğinden doktorumda eve göndermek istemedi. Doğumu 37 haftaya girdiğinde yaptırmak istediğini ama acil bir şey olursa da o gece de müdahele edeceğini söyledi. O gece tansiyonum orta halli ilerledi nstlerde bebeğim yine çok durgundu. Sabah olduğunda doğumhaneye alındım. 11.30 gibi ilk suni sancı verildi. Fakat zaman geçtikçe bebeğimin nabzı düşmeye başladı. Böyle olduğu an kestiler ve dekstroz taktılar. Bu esnada vajinal tuşeler aralıklı devam etti açılmam saatlerce 2 cmdi. Bunu da doktorum eliyle uyaran vererek kendi başlattı hatta. Sonrasında saat tekrar suni sancı başlandı ve yine nabız sorunu yaşayınca doktorumda riske atamam sezaryene alacağım dedi. Bu esnada hala 2 cm açıklığım var. Doğumhameye ilk alındığımda bana vajinal cytotec verildi. Bu rahim ağzını yumuşatmaya yaradı. Açılmam yoktu ama yumuşama sayesinde kızım iyice aşağı baskı yapmaya başladı. O sırada dayanılmayacak ağrılar yaşadım ama nstde hiçbir şekilde sancımda çıkmıyordu. Sonrasında bana son kez suni sancı takıldı, aldolan verildi, buscopam yapıldı. Ben bir anda 4 cm, bir anda da 8 cm oldum. Tabi sancılı anlar🥹🥹🥹 en son 8 cmken bebeğimin başı iyice rahim ağzına geldiğinden ıkınmalarım başladı. Çatala alınır alınmaz tek ıkınmayla bebeğimi kucağıma bıraktı doktorum. Doğum yaptığım yerde epidural yoktu. Ama doktorum beni ilaçlarla güzel yönlendirdi. Doğumu başlatma sebebimiz bebeğimin içeride kilo kaybetmesiydi. 2520 gram doğdu. Hastanede 40 gram kaybettik. Küvoz ihtiyacımız olmadı, 2 doz ciğer geliştirici yapıldı. Kendi sancım olsa nasıl olurdu bilmiyorum ama doktorumun beni inandırması sayesinde ben o baskı ağrılarıyla bahşedebildim vajinal doğurabildim çok garip ve çok güzel bir andı. Herkese Allah bebeğine ve kendine uygun doğum şekli nasip etsin