Merhabalar herkese burada yeniyim🤗 Pcosluyum ve yaklaşık 2 yıldır çocuk istiyoruz malesef doğal yollarla olmadı eşimde ileri sperm sayısında düşüklük vardı vitamin takviyeleri beslenme değişiklikleri testler vs vs sürekli böyle geçti 2 yılımız.En son artık umudu kesip 6 Ağustos’ta aşılama yaptırdım.Diğerlerinde nasıl işledi süreç bilmiyorum ama benim çok bel ve kasık ağrım vardı ilk günden beri.Meme hassasiyetim vardı ve buna ek olarak bir ara akıntı gibi birşey geldi.Bugün 10.gün evde kaset testlerden vardı dayanamadım yaptım tek çizgi çıktı.Biliyorum çok saçma kaset test adet geciktikten sonra yapılıyor ama o an çift çizgiyi görmek istedim sanırım.O kadar moralim bozuldu ki aslında biliyorum belki kaset testte çıkmadı çünkü erken gebelik testleri gibi daha önceden çıkmıyor bu testte.Kan verilecek günde 1 yıl gibi geldi bana.21′inde kan verip sonucu öğreneceğim ama bugün sanki negatif gibi hissettim.Yorgunluk,umut,heves hepsi birleşti boğazımda bi düğüm oldu sadece.İlk günden beri tek hayalim çift çizgili olan o testi eşime götürüp sürpriz yapabilmekti.Ama nasip olmadi bazen çok yorgun hissediyorum bırak artık vazgeç diyorum ama umudumda hiç bitmiyor🥹🌸