Kızlar son 1 haftadır baya bulantım hatta 1 kerede kusmam oldu bende artık dayanamayıp meşhur bu ilacı yazdırdım eve gelir gelmez kullandım çok şükür dün beni baya rahatlattı sadece 1 tablet aldım eğer bulantım olursa atarım diye de başka almadım günde 4 e kadar alınabilen biley beni komple kesti hiç bulantım yok 30 saat geçti üstünden yani normal mi bu :/