Nur482482 Haftadayım sürekli ateş basıyor gözlerim kararıyor kulağım çınlıyor böyle elim ayağım boşalıyor koşarak yatacak yer arıyorum aç veya tok fark etmiyor bu durum az önce mutfakta salata yaparken bi anda oldu yine kendimi attım hemen ya bunun bi çaresi yok mu ayakta duramaz oldum :(
Brna-34 Nur482482 kulak çınlaması yok ama ateş basması bana da oluyor 26haftaligim elim ayağım boşalıyor sanki bayılacak gibi oluyorum bugün yaşadım lavabodaydim kendimi zor attım lavabodan hemen yattım yere ama tansiyonum düşmüş o yüzden oldu sanırım
Nur482482 Brna-34 sık düşüyor tansiyon aletim var ama bununla ilgili doktora hiç gitmedim gitmeli miyim acaba ya
Brna-34 Nur482482 düşük tansiyonun tek çaresi bol su içmek demişti doktorum benimde çok sık düşüyor tansiyonum gebelikte düşük tansiyon normalmiş yüksek olursa sıkıntıymış
Nur482482 Bsyzc evet aşşşırı bir düşüklük yok ama sınırda, takviye kullanıyorum ama bi düzelme yok henüz🥹
Nur482482 myangelson bilmiyorum bu konuda doktora hiç gitmedim 🥹 tansiyon düşüklüğüne yapılacak bir şey yok diye hiç gitmek aklıma gelmedi şimdi gebeyim bu durum çok arttı
myangelson Nur482482 bence bir gidin doktora yani düşük tansiyon değil de yüksek tansiyon sıkıntı gebelikte ama belki yine önerilerde bulunur