Odaya geldiğimde hasta bakıcılar giydirmişti. bezimi bagladılar. Sakın altına yapma diye bide ayar kaydılar, özel hastanedeki muamele bu. Korkumdan bir damla kaçıcak diye tetikteydim hep.keşke inadına işeseymişim 😁😁 şimdi 10 gün falan var ikinciye. Bol kahve ben hep ikisi bir arada içtim ve bitter çikolata yedim