Gulsah______
Merhaba kızlar, bugün doktor kontrolumuz vardı bebeğin gelişimi yavaşlamış bebeğe giden kan akışı yavaşlamış ve tansiyonum yuksek seyrettiği için de ilaca başlattı gunde 3 defa içicem ve devamlı takip edicem. Doktor böyle devam ederse her an herşeye hazırlıklı olmamızı soyledi doğumu başlatabileceğini soyledi 35+2haftalığım moralim çok bozuk başına boyle bir durum gelen var mı