Can_sel12 Kızlar merhaba 5 haftalık hamileyim ne zaman doktora gitmem gerek sizler ilk kaçıncı haftanızda gittiniz doktor ne dedi lütfen bilgilendirin beni 🌸
ipekmom_ Can_sel12 6.da gitmenizi tavsiye ederim kese oluşmuş olur hemde gerekli tahlilleri yaptırır doktorunuz, daha sonra 7-8.hafta gibi bebek ve kalp atışı rahat duyarsınız sağlıkla kucağınıza alın 🌸
Can_sel12 ylnydgd çok teşekkür ederim bende 5+3 gitmiş olacağım en azından keseyi göreyim içim rahat etsin