Merhabalar bi haftadır sağ bacak üst bacak ve basen de uyuşma ve yanma hissi var hissizleşiyor, kramp değil zaten magnezyumda kullanıyorum ama geçmiyor ayakta kalamıyorum aynı şekilde sağ elimde de hissizsizlik var yemek yaparken yerken bile anlık uyuşuyor hissizleşiyor elim başına gelen var mı acile gidicem artık o kadar kötü ki bacağım başına gelen var mı acaba bu arada 33 haftalık hamileyim