Irem5858 Kızlar dünden beri günden 2-3 kez olmaya bailadı normalmi pazartesi randevum var nstye gitmeye başladım 2 hafta önce dancı vs yoktu ama bugün böyle karnım hem setleşiyor hemde 1-2 dakikalık böyle âdet sancısı gibi ağrı oluyor
Edizhr Irem5858 bugün benim belimden ağrı giriyor alt tarafa baskı yapıyor bebek toparlanıyor 1 saat falan bu şekilde oldu sonra geçti sancılar artık olur gerçi benim sezeryan da sona doğru yaklaşıyoruz artık
Hamisanneee1 Irem5858 çok normal 🌸 Doğum sancısı olsa kesinlikle bilirsiniz çok şiddetli ve dayanılma oluyor 🥰
Tucci Irem5858 Bugün benimde sabahtan ara ara sağ kasığımda mı desem karnımın alt tarafında baskı ağrı oluyor böyle bi garip uzanınca hafifliyor oturduğumda batıyor anlayamadım tesirgin de olmak istemiyorum bebişin hareketleri bugün sakin ama tamamen durgun değil onu da takip ediyorum şükür yine de yarına geçer inşallah sanki normal diye düşünüyorum
Irem5858 Edizhr evet canım normal ozaman benimde alt tarafta aşırı baskı var sağlıkla kavuşalım inşallah