mooommmmyyy serklaj dikişi alınırken acıyomu iki hafta sonra gidicem dikişleri aldırmak için çok stres yapıyorum
bilgemomy mooommmmyyy kaçınca haftanızdasınız bende doktora sordum bugün 37-38 kadar kalır dedi sıkıntı çıkmadığı sürece . Normel doğum istiyorum ama doğumda alırız dedi anlamadım valla erken alınıyor diye biliyorum
zynpknt mooommmmyyy dikiş alınırken hiçbişey hissetmiyosun sadece ben spektulumun verdiği hissi sevmiyorum ama dikişlerle ilgili bi acı olmadı
bilgemomy mooommmmyyy anladım bu arada çoğu kişi acımıyor diyor sadece rahim ağzını açmak için kullandıkları aparat biraz acıtıyormuş ilk