031965 YagmurDaskn olur tabi ya tadını beğenmezsen mutlaka söyle bende burdakileri tadarım güzelinden gönderirim 😄
YagmurDaskn 031965 Ay çoookk sağol Allah razı olsun. Bazı peynirlerin kokusu çok kötü bazılarının kokusu hafif oluyor. Tadını da çok etkiliyor. Bu gelen güzel olmazsa çok isterim valla Allah razı olsun ☺️ Ne muradınız varsa versin inşaAllah ❤️
Eda0509 YagmurDaskn haa keteyi diyorsun sen. Kayinvalidem başka bir isim der ona unuttum adını ama 😄 ben hiç sevmiyorum onu 😂 kaynanam çok sever ama
YagmurDaskn Eda0509 Kete diyen de var kade diyen de ☺️ Kaynanan güzel yapmıyor demek ki 😂😂😂 güzel yapılsa beğenmeyen kimse olmaz diye düşünüyorum tabi damak zevki meselesi
kbraova YagmurDaskn istanbulda mı yaşıyonuz bilmiyorum ama fatih kadınlar pazarında her çeşit var ordan alablirsnz
Eda0509 YagmurDaskn kaynanam yapmıyor kuzum vandan akrabalari getiriyordu. Peyniri de o yapmıyor 😊 bilmiyorum ama ben sevmedim yaa.
YagmurDaskn Eda0509 Anladım 😊 Onu yerinde yemek lazım ama. 😋 ay aşereni böyleymiş demek ki. Çilek canım çekmişti daha önce ama hiç böyle olmamıştım 😂 asıl aşerenle buymuş demek ki
Eda0509 YagmurDaskn canin istemesi başka oluyor asermek bambaşka bisey oluyor 😂😂 aserince yemeden duramıyor insan.