Sarfaraz_17 Evet anneler geçen gün de dediğim gibi iki tane kızım var özeldeki hastaneye gittim dün ve %100 bebeğimin erkek olduğunu öğrendim devlet hastanesi 13 haftalıkken yorumda bulunmuştu erkek demişti ve doğru çıktı sizlerle de paylaşmak istedim ♥️
Semanur_71 Sarfaraz_17 yaaa ne guzel kuzum bana da erkek demisdin hatrmyormusn acaba benimkide titar mi kizz benimde kizim var bir tane gonlumden gecen oo ama rabbim hayirlisi versik tabii
ikinci-bahar25 Sarfaraz_17 ayy ne güzel benimde ikinci kızım geliyor😊 ama diğer duygu da çok güzeldir eminim çok isterdim oğluşum olsun ama kısmetimizde iki prenses varmış☺️ darısı bize😀
Sarfaraz_17 ikiprensannesii_ devlet hastanesine gittiğimde 13 haftalıkken yorum yapmıştı erkek bebek demişti kemik yapısına göre zaten ben de bir yorumcu olarak gördüğüm gibi tanımıştım yani erkek olduğunu anlamıştım dün özel hastaneye gittiğimde net olarak bacak arasını gördüm ve erkek bebek olarak dedi çok teşekkür ederim
Sarfaraz_17 Semanur_71 evet canım demiştim hatırlıyorum inşallah Rabbim senin gönlünden geçeni nasip eder gönlünce olsun diyelim bu sefer de bir tane erkek evladını olur sağlıkla çok teşekkür ederim
ikiprensannesii_ Sarfaraz_17 Allah size bağışlasın. 21 haftadayim hala belli olmadı patlicam meraktan burda çoğu kişi kız dedi bazılarıda erkek dedi en son doktor kıza benzettim dedi dahada göstermedi artık
zeynepkazgann Sarfaraz_17 https://forum.mutluanneleriz.com/d/2171539-cinsiyet-tahmini-bakar-misinizzzz
tugbamuratmutlu Sarfaraz_17 hayirli ugurlu olsun rabbim gonlundekini verdi saglikla gelsin paşamız 🥰🥰🥰😘
nerm629_ Sarfaraz_17 Allah bağışlasın öncelikle benimde iki tane kızım var inşallah benimde oğlum olur sizin ki gibi bi yöntem falan denedinizmi yumurtlama falan filan diyolarda merak ettim yumurtlama gününden önce kız yumurtlamanin olduğu gün erkek diye Allah saglikla kucağınıza almayı nasip etsin
Sarfaraz_17 nerm629_ çok ama çok teşekkür ederim canım benim yok herhangi hiçbir yöntem denemedim zaten plansız bir gebelikte hiç bilmediğim bir zamana denk geldi onun için herhangi hiçbir şey yapmadım inşallah Rabbim sizin de gönlünüzden geçirmeyi nasip eder
maco61 Sarfaraz_17 çok sevindim yaaa sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allah banada nasip etsin dua et ya bende bir oğlum olsun istiyorum kızım var🥹🥹
Nursotu Sarfaraz_17 https://mutluresim.com/images/2025/08/19/XLSojS.jpe Banada tahminde bulunur musun 🙂