Sekerr_46 net birşey dememesine şaşırdım. İlk doğumumda bende idrar yolu enfeksiyonu vardı 2 defa tekrarladı ilaç kullandım vs derken doktor normal dopuma engel olur dikkat etmelisin demişti. Kaldı ki mantar bunun daha risklisi. Bazen vücut gebeliğe tepkime verebiliyormuş ondan kaynaklı da oluşabilir. Ayrıca dar iç çamaşırı giymek, stres, dengesiz asidik beslenme, genital bölgenin sürekli nemli kalması ve o bölgeye sabun şampuan gibi kimyasalların değerek temizliğinin yapılması da mantar oluşumuna sebeptir. Birde doktorunuza danışarak prebiyotik/probiyotik beslenme düzenine ağırlık vermelisin. Bu tarz şeylerin asıl ana başlığı bağırsak florasının bozuk olmasındandır. Umarım bir an evvel geçer, çok geçmiş olsun.