Böyle bir sorunu olup nor al doğjm yapan oldu mu 33. Haftadan beri ilaç kullanıyorum 1 ayda geçti şimdi tekrarladı şuanda 37 haftalık gebeyim ilk gebeliğim ve normal doğum durumu denenecek ama bebeğe bir zarar gelmesinden korkuyorum bu durum doğum şeklini değiştirmeye bir sebep midir?