Filizseb Kızım olucak Allah nasip ederse inşaAllah 19 haftalık olduk ama isimde çok kararsısız🤔 her kafadan bir ses çıkıyo🤪 ben mihran ela istiyorum sizinde fikrinizi alabilirmiyim
CnsyeniHamile Filizseb içine Sinen aklına ilk geleni koy sonra dediğin gibi çokça fikir olunca da insan şaşırıyor