ay_isigix ilk gebeliğimde hiç evham yapmadım. Öyle hareket takibi bile doktor dedikçe aklıma geliyordu. Normalde de rahatım zaten. Ondan sonra bi kaybım oldu ağır geldi. Peşinden tekrar hamile kaldım. O gebeliğim zor geçti işte. Özellikle ilk zamanları sürekli kafaya taktım düşündüm araştırdım zindan ettim kendime gebeliği neyse sağlıkla doğdu. Şimdi yine hamileyim doğum yapmak üzereyim bu da çok rahat geçti kafama takmadım hiç bişeyi. Bi an önce doğursam derdinde oldum hep. Balık hafızalı olmamla alakalı bi durum sanırım 😀🙈herkes evham yapmıyordur ama %99 yapıyordur bence. Bilmemek bu konuda çok iyi ne kadar çok ihtimal bilinirse örnek görülür duyulursa daha zor olur