Bebivekedi 10 dk içinde iki kere iç çamaşırı değiştirdim su vardı ter olmadığına eminim su gelmiş olamaz degil mi daha çok erken bu durumu yaşayan var mı akıntı olabilir mi devam ederse doktora gideceğim
Loveis Bebivekedi sen daha iyi bilirsin biz buradan ne söylesek boş. Yani suyun gelmesi öyle farkedilmeyecek bi durum değil ki bi kere olmuş öyle dolu dolu da olmamış. İçin rahat değilse doktora gidebilirsin.
tahamommy Bebivekedi pek sanmam su değildir genelde akıntı oluyor baskıdan dolayı yada üşütmekten vs de olabilir, durduysa su değildir zaten
Asortikhanim Bebivekedi çişini yapmak istediğinde geliyorsa suyun gelmiştir ama ıslaklıktan sonra çişini yapamıyorsan yoksa çiştir
Bebivekedi Loveis ilk gebeliğim hiç bişey bilmiyorum sızıntı şeklinde gelen varmış bilgisi olan vardır sormak istedim
Loveis Bebivekedi bence bu kadar panik yapma. Seninki akıntı büyük ihtimalle. Ayrıca dediğim gibi öyle söylemekle görmek bir olmaz çok tedirginsen muayene olmalısın. O ara doktora da sorup daha detaylı öğrenebilirsin.
Beyzakksal Bebivekedi ya valla benimde bi ıslaklık oluyo bide akıntılı ıslaklık oluyo hiç anlamıyorum ama sızıntı şeklinde de geliyormuş bazen birden de boşalıyormuş bende hala kendimi anlamadım am bi doktora sorun bence haftanız erken
Bebivekedi Beyzakksal evet sızıntı şeklimde mi acaba diye kafama takıldı yaşayan vardır diye sormak istedim ama sulu akıntı da çok oluyormuş herşeye panik oluyorum ilk gebeliğim bilmiyorum
tahamommy Bebivekedi hala devam ediyor mu bi kontrol et benim bi gün boyunca öyle sürüyor ertesi gün olmuyor mesela, yarın gidersin doktora olmadı
Nihan87 Bu ara bende de başladı 25 haftalığız, kaçırıyor muyum, terliyor muyum, akıntı mı bilemedim, suyumla ilgili bir sıkıntı da yoktu en son ama bir dahaki kontrolde ben de soracağım.
Nihan87 Bebivekedi tekrar yazmak istedim, bugün doktora gittim anlattım durumu, amnisure testi yapıldı, çok silik pozitif çıktı doktor negatif olarak değerlendirebiliriz bebeğin suyu iyi dedi ama su içmeyi arttıracağım ben. İki hafta sonra kontrol var bakalım..