Esraerdgn95 Merhaba bende sanıyorum ki hemoroid başlangıcı oluşmuş. Gebeliğinde bu durumu yaşayan, tedavi olan var mı? Ne yapmamız gerekiyor?
dilaradoyan Esraerdgn95 gebelikte bende de çıkmıştı canım. Doğum sonrası 6ay kadar sonra geçti kendiliğinden. Doğum sonrasını bekle bence geçebiliyor bazen. Geçmezse ya da sancı ağrı büyüme yaparsa tedavi olursun tabi mutlaka
Denizj Esraerdgn95 bende de var maalesef bi 10 gün önce ilk kez çıktı böyle bir acı olamaz 3 gün geceleri uyuyamadım sonra acısı geçti kendi duruyo😅 doktorum fitil ve krem verdi ağrı sızı için ama ancak doğum sonrası geçermiş.😕
Elifgnr43 Esraerdgn95 benim bekarlıktan beridir vardı üşütünce olurdu hamileliğim de de üşüdüm o yüzdne oldu zannediyordum ve ne oturabiliyordum ne kalkabiliyordum kocama olmuştu doktor dedi aşağı baskı yapıyor o yüzden şuan 36. Haftamdayım 2 gün önce yine çıktı ağrıyor hala🥹
Esraerdgn95 @dilaradoyan ⅔ gündür acı vardı hiç aklıma gelmedi bugün fark ettim. Umarım sizin gibi benimki de kendiliğinden geçer. Ne kadar zor anne olmak 🥹 her yerden bi deform veriyoruz . Teşekkür ederim cevapladığınız için 🌸
Esraerdgn95 @dilaradoyan ara ara batma hissediyorum gün içinde . Wc ye oturduğum zaman ağrıyı yoğun hissediyorum. Klozet kullanmıyorum.
Ezgi_a_k Elifgnr43 Bende 36. Haftadayım 6 gündür çekiyorum biraz önce ağlıyordum acısından anneme gittim kaldım 3 gün belki haraket etmezsem geçer fiye yok. Sıcak sulara oturuyorum krem aldık eczaneden sürüyorum ekstra kantaron yağı felan sürüyorum bana mısın demedi velet . Yatağa hapis etti ben bu kadar ağırını yaşamamıştım. Geçerse bile doğumda tekrar çıkar gözüyle bakıyorum şu an kesin çok korkutuyor
Esraerdgn95 @Elifgnr43 ay çok geçmiş olsun. Kan hapı yüzünden gebelikte oluşan, değişen hormonal denge yüzünden ama tabi genetik faktörde var etkilidir . Çok zormuş ya umarım sizinde geçer, tamamen tedavi olsanız düşünmediniz mi hiç?
Esraerdgn95 @Denizj bu annelik zormuş gerçekten vücudumuz da patlak vermediğimiz yer kalmıyor 🙈 sizede çok geçmiş olsun. Umarım doğum sonu geçer bize kalıcı bir şey yaşatmaz. Sıkıntı yani. Bende 37+2 deyim
Esraerdgn95 @Denizj evett bende de öyle zaten heyacan tavannn☺️ Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah. Vajinal doğum olduğu için her an her şey olabiliirr🤭