Kızlar ne sancı ne suyum ne nişan geldi perşembe günü 40 haftam doluyor doktor Salı günü çağırdı açıklığa bakıp ona göre suni sancı vererek başlatırız dedi eğer yoksa sezeryan yapalım diyor o gün geldiğinde tekrar konuşuruz dedi tecrübeli olanlar anlatabilir mi keşke o zamana kadar kendi sancım gelse