ozge1001 ya çok teşekkür ederim size, ben açıkça şöyle anlatayım benim henüz 2. Denemem yani gittiğimde doktor biraz bekleyelim sen doğal yollarla dene derse diye korkuyorum. 2. Çocuğum olacak ancak araları çok olmasın istiyorum o yüzden daha 2. Aydan doktorla takip etmek istedim. Yanlış mı düşünüyorum bilemedim