İlk gebeliğim 6. Haftalarda kalbi durdu ve özele giden bi arkadaşımın tavsiyesiyle gebelik başlar başlamaz gün aşırı coraspine başladım doktorum gerek yok dedi ama kullanmamda da bi sakınca yokmuş 34. Haftaya kadar devam edebilirsin dedi bebeğe kan akışı daha iyi oluyormuş benim içim böyle daha rahat etti sizde kullanın zararlı bir şey değil ☺️