Kızlar dün biraz hormonlardan kaynaklı eşimle tartıştım baya bi yükseldim o an bebişin hareketleri cok sertti ama bugun asırı sakinim ve bebekte hareket cok az 1 saatde minik bir tekme maximum dünde sinirlendim yatağımı alayım diye bazayı kaldırdım ama hafifti bişey olmaz diye düşünüyorum doktorda bişi olmaz dedi ondan ama bugün biraz hareketsiz, neden oldu? Hareket attırmak için ne yapabilirim 34+1 im