bbety Benim ki 28 de gelme telaşına düştü de hastane de yatışla 36 da geldi hanımefendi kendimizi paraladık 1 gün daha duracak diye 🤣🤣ama onun dışında cidden sakin maşAllah diyelim de nazar etmeyeyim sadece mama ile beslendiğinden çok gazlıydı onun dışında gazı olmasa koyarım durur kendi halinde oynar sakin bir bebek güleç oluyorlar bir de kaç tane Ahsen gördüysem hepsi aşırı güleçti maşAllah Rabbim hepsine hayırlı uzun ömürler versin siz de sağlıkla kucağınıza alın minik kuzucuğu 😍😍