Dün Nstye girdim bana da bebek hareketleri yavaş diye yatış vereceklerdi oysaki ultrasonda hiç bişey gözükmüyor dedi doktor ikinci hamileliğim oğlumda hiç böyle değildi diye hatırlıyorum bende sebebini anlamadım ama genelde akşam hareket ediyor benimki aceba öyle bişey mi diye düşündüm