seva-1 ben şuan orda kalıyorum ama doğuma çok erken daha 30 haftalık hamileyim nst de ağrım çıktı diye kalıyorum. Hiç memnun değilim ilgi sıfır o kadar ağrım olduğu halde bı ağrı kesici vermediler hayatımın en zor gecesini geçirdim çok zorlanıyorum inşallah bugün taburcu ederler beni.