Papatya05_ merveaslannn elhamdülillah dün doktora gittik işte detaylı bakıyorlar ya öyle baktı biraz sol kaşığımda ağrı var bugün batma gibi böyle yine de iyi cinsiyet öğrenen oldu mu
Esraa70 Bende 12+3 den selamlar🙋🏻♀️ Hafif bulantı fazlasıyla yorgunluk ve uyku isteği ile devam ediyorum 🫣🌸
Esraa70 Papatya05_ Aslında gitmem gerekiyor ama doktoruma randevu bulamıyorum maalesef ki o yüzden öğrenemedim daha cinsiyetini
gecem_gmz 18+0 ilk gebeliğim cinsiyet göstermedi sakladı kendini detaylı ultrasona kaldı cinsiyetini görmek canım çok fazla tatlı istiyor ama yedikten sonra midem yanıyor Allah hepimize kolaylık versin sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah 🫶🦋
Papatya05_ gecem_gmz amin canım oğlumun cinsiyetini 17 hafta da öğrenmiştim bu belki erken olur dedim ama bakalım Buda 16 da kontrole giderim o zaman anca