Edaisik055 Kızlar bugün tam 10 haftalık oldum. Başlarda hiç mide bulantısı kusma olmamıştı rahat geçiyor diyordum. 2 gündür mide bulantısı kusmadan ölücem yıprandım 😭😭 bu haftalarda başlaması normal mi
s2121 Edaisik055 canım ben 18 haftalığım hala da var miğde bulantım hamilelik bu yani herkes de farklı ilerliyor doktoruna söyle sana bulantı ilacı verir zaten çözümü olmayan birşey değil sonuçta
Gulsen4224 Edaisik055 çok normal canım bazı annelerin yoğun bulantısı oluyor bazıları hafif atlatıyor bulantıyı prilam verdi mi doktorun kullansan bi🥲
Edaisik055 papatyakokulugece başlarda hiç bişey olmayıp da şuan başlamasını merak ettiğim için sordum çoktan başlaması gerekmiyor muydu
papatyakokulugece Edaisik055 herkeste hamılelık farklı başı sonu ortası yok bunun belirli kuralı yok şu zaman diye benim bulantı yine başladı misal 35 haftada bir haftadır kusuyorum
Edaisik055 Gulsen4224 doktor 12. Haftada çağırdı kontrole hem ikili test yapıcaz hem kontrol dedi 🥲 acile de gitmek istemiyorum
s2121 Edaisik055 bana su içemeyecek duruma gellirsen acile git serum taksınlar demişti bebek susuz kalmasın sen bu konuyu doktorunla görüş en mantıklısı bu seni yönlendirir en sağlıklı şekil de
vilanelle Edaisik055 muayenene daha varsa sağlık ocağnda prilam yazdır kendine en azından bir şeyler yiyebilirisn onu atınca:(
Edaisik055 s2121 su içmeyecek duruma gelmiştim dün. Pipetle yudum yudum içiyordum yoksa onu bile çıkarıyordum geri ama biraz düzeldim gibi hala bulantı var ama en azından bir iki lokma yiyorum
s2121 Edaisik055 canım sen doktorunla görüş bu konuyu derim her bünye farklı çünkü bebişin için aksatma bu durumu