Allahim kalbimi biliyo ilk kızımı çok istedim inşallah ilk bebeğim kiz olur dedim Allahim iki tane nasip etti inşallah üçüncü olursa erkek olmasını cok isterim kim istemezki
İki kızı olupta erkek çocuğu olanlar nasıl oldu hangi duaları ettiniz bana fikir verebilirmisinjz sorduğumu sakin yanlış anlamayın