Alp3010 Kızlar günler geçmiyor sanki, son 2 güne yapayım diye sabrediyorum testleri zaman durmuş gibi. Hissediyorum hamileyim ama zamanını bekleyecem.
Alp3010 sutlukahve_ Hissediyorum dedim bacım. Hissediyorum hanileyim içim kıpır kıpır anlamında 🤣 belirtilerim var vücudumu tanıyorum ilk değil ikinci gebelik olucak bişeyleri anlıyorsun artık🤣
Alp3010 sutlukahve_ Yani mesela ben adet olacağım zaman göğüslerim ağırır şişer ama bu defa sadece uçları koyu olup uçları çok ağırıyor. Sol ve sağ kasıklarım ağırıyor belimin kuyruk şokumu tarafı ağırıyor. Mide bulantısı tarzı. Öyle bi çok şey bide hislerime açıkçası güveniyorum. Adetimde düzenliydi. Uzun zamandan sonra ilk kez korunmasız olduk o tarz işte.
sutlukahve_ Alp3010 ay inşallah hamilesindir insan hissediyor bende çok istiyorum aslında olursa bu 3.hamileligim olacak ama insan emin olamıyo ilk ikisini kaybettim bende de sadece dokununca göğüs hassasiyeti var bide geçenlerde köyde traktöre bindim ağır kaldırınca olan bel ağrısı var ya öyle ağrı oldu başka da bişey yok benim adetim düzensiz bikac aydır olmuyor salmistim bende test yapmaya korkuyorum
Alp3010 sutlukahve_ Ümidini kesme hep umutlan belki gerçekten de vardır. Anlıyorum seni insan bi süre sonra sıkılıp bırakıyor artık ucunu ama Rabbim en güzel zamanda kucağını doldursun inşallah. Benim bi tane oğlum var 6 yaşında Rabbim önce olmayanlara nasip etsin
sutlukahve_ Alp3010 yaa maşallah rabbim esirgesin ❤️evet insan bikiyor negatiften sırf bu yüzden 3-4 aydır eve test sokmadim diğer gebeligimde de göğüs hassasiyeti kasıkta batma ile öğrendim kasıkta batma olursa yaparım diye sartladim kendimi 😂ama o da yok sadece göğüs hassasiyeti bı tarafım yap diyor diğer tarafim yapma