Merhaba hanımlar
38+2 günlük hamileyim dün kontrole gittim Nst normal dendi. Doktorum bebeğin bayağı aşağıda olduğunu söyledi hatta eli kulağında her an gelişebilir 1 hafta daha bekleyedebilir dedi. Kızım 2 yaşında. 39 haftada suni sancıyla doğum yapmıştım. Suni sancı asla istemiyorum 😶 umarım kendi sancım olur da öyle doğum yaparım. Kendi sancım olması için önerebileceğiniz bişey var mı. Veya doktorumun söylediklerine benzer şeyler duyan var mı kaç gün sonra doğumunuz oldu