Dün sabahtan kasılmayla beraber 15 dk arayla ağrı hissettim. Acile gidip nst çektirdim fakat ağrım olmasına rağmen ağrı çıkmadı. Bu durumu yaşayan var mı? Enfeksiyon kaynaklı olabilir mi? Karnım taş gibi sertleşiyor. İlk gebeliğimde böyle bir sorun yaşamamıştım.