Nurrvldn Kızlarr biz 31+3 haftalığız nasıl gidiyor bebısler nasıllll durumlar ne 😀😀bende uykular haram oldu ve de artık sağ sol yatamıyorum ağırlaşma durumu başladı Bebıs kız
tugba0090 Nurrvldn Aynıyız bende 31+3 oldum 2. kızım olacak inşallah 🥰karnım fazla büyüdük değil daha ondan fazla zorlanmadım henüz ama gece 15793 tuvalete gitmek sıcak basması bunlar baya yordu beni hareketleri de karnımı sallıyor maşallah sağlıkla gelsinler 😍
oglussannesiiii Nurrvldn 32 haftalığım bende çok ağırlaştım uykudan 30 kere kalkıyorum kalkarken ağrılarım felan da var Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏❤️
Hhatiicee Nurrvldn aynıyız cnm benimde 31+3 doktorun doğum şekli hakkında bisey diyormu benim ilk gebeligim 35 hafta olmadan doktorum konuşmamız için erken dedi
oglussannesiiii Nurrvldn başladım vallaha 32 de ağırlaşmaya başladım ilerleyen zamanda hiç yapamam herhalde
tugba0090 Nurrvldn Hayır ya hiç bir hazırlık yapmadım 32.de kontrolüm var ondan sonra hazirlicam benim sezeryan olcak o nedenle pekte zamanım kalmadı şuan hazırlasak bile erken olduğunu düşünmüyorum çünkü son haftalar baya ağırlık çöküyor
yaman221_ Kizlar bende 31 olucam yarin ama bebek hareketleri cok siddetli degil yani ordayik diyo ama aman aman degil sizdede oylemi
Meyra-tt 30+5 benimde bebis kiyafetlerini yikadim minik hurclara koydum, bi ara arkadaslarim utuleyecekler :) bel agrisi bende de cok var :(