Leylak34 Doğuma 2 .5 ay var isimli eşyalarını yaptırmak için erken mi olur ki kizlar .ismini ya değişirsem diye endiseliyim🤭
Tazeanne2016 Yapılıp gelmesi de bir süre alıyor , o yüzden bir an önce karar verip sipariş vermeniz iyi olur , geldikten sonra da valiz hazırlığınızı vs yaparsınız sona doğru ağırlaşıyor insan canı birsey yapmak istemiyor