Merhabalar 39 hafta 3 günlük hamileyim protein kaçağı olduğu için yatışım yapıldı Suni sancı ile doğum yapılacak denildi açılma 1 parmak ve sancı yok bende Suni sancidan korktuğum için kalmadım çıkış yaptım hastaneden . Evde kendi sancimi bekliyorum sizce yanlış mı yaptım Suni sancıyı almalimiydim 😓