Şöyle ki devlete gidenler ikili tarama yaptırıyo çünkü devlet ikili taramayı karşıladığı için ücretsiz özele gidiyosanız ikili taramayıda fetali de ücretli yapıyorlar doktorum bana boşuna ikisine para vereceğinize (çünkü ikili genelde yanlış sonuç veriyor ve fetal yaptırıyolar) tek bir teste para verin o da en güvenilir olana dedi o yüzden hem sizin hem doktorun bileceği iş yani bana görede en mantıklısı fetal yaptırdık sonucun çıkmasını bekliyoruz 💗