Arazynp Kizlar su an 18 haftaligim. İki hafta sonraya Gaziantep sehir hastanesine randevu buldum. O zaman 20 haftalik olacağım. Aynı gün detayliya girebilir miyim. Yoksa cok mu sıra oluyo. Ne kadar beklerim?