mrvsrcn Kızlar oğlum olacak isim hala yok ya bi yardım edin eşim Alper istiyo ama içime sinmiyor aslında kuzey istiyorum ben ama onu da annem istemiyor halamın torununun adı diye bilmiyorum yaaa sizce?
Aysunays mrvsrcn Kuzey güzel bence bu iki isimden. Kuzey in yanına başka bir isim daha düşünürseniz aynı isim olmaktan uzaklaşır biraz
zerdali__ mrvsrcn Alper güzel isim aslinda bir süre sonra alisiyorsunuz,yani şöyle çok begendigin bir isim olmadıkça isim zor bulunuyor. Kağan,kerem,Alperen sevdiğim isimler belki begenirsiniz
Loveis mrvsrcn anneniz karar verecekse o seçsin bence 😅 içinize sinen bi isim varken vazgeciren olması çok sinir bozucu.
mrvsrcn Aysunays evet benimde daha çok içime siniyor. Tek isim düşünüyoruz benim öyle bir takıntım var genelde iki isimlerde diğeri hiç kullanılmıyor 😀
mrvsrcn zerdali__ evet aslında en başta karar verip koysaydik söyleye söyleye alışırdım ama şu an bütün isimlere karşı öyleyim ve ah tamam evet bu kesinlikle diyemiyorum hiç bir isme
2baby1mom__ Kuzey çok güzel aslında çok yakın birinindede değilmiş bence koyulabilir, hoşuma giden erkek isimleride Asrın Egemen Umut Kıvanç
mrvsrcn 2baby1mom__ evet kuzenimin cocugu isim ona özel değil ama annem halamı (görümcesini) pek sevmez ondan galiba istemiyor 😀😀
mrvsrcn Beyza_35 eşimin arkadaşınında oğlu olacak kendi aralarında konuşurlarken bu isimi beğenmemişler ben söyleyince olmaz dedi 🤷🏻♀️