Zynpcl
22+4 haftalık hamileyim yaklaşık 20 gündür kasılmalar başladı zaten karnım hep aşırı sert yatarken bile karnımda aşağısına taş gibi toplanıyor hep bir huzursuzum doktoruma söyledim magnezyum dedi ama bu kasılmaların son ayda olması gerekmezmiydi üçüncü hamileliğim ama diğerlerini unuttuğumu farkettim kıyaslama yapamıyorum ve acaba doktorumu değiştirmem mi gerekiyor diye düşünüyorum