Tuanakaran Ftmn123- arkadaş resmini çekip buraya at yorumlayalım demiş canım fotoğraf çekip buraya atarsan görebiliriz
nisanhaziran Regl olmama 3 gün varken kimi diye bi test ile çarsamba günü iki kez yaptım çift çizgi çikti çok belli şekilde dün hafif lekelenmelerim olunca bugün tekrar test aldım ve tek çizgi çıktı belkş yanlıstır dedşm bi ten daha yaptım ondada tek çikti