Yusra12 15+2 haftalık gebeyim. Dün akşamdan beri devam eden bel ağrım var. Sizce normal mi? Siz böyle ağrılar yaşıyor musunuz? Doktora gitmeli miyim?
nurellmas7 Bende 16+3 deyim özellikle çok fazla ayakta kaldığım zaman bel ağrısı yaşıyorum dinlenince geçiyor.