pervvvvin Selamlar 7+2 deyim henüz kalp atışını duyamadık en son 6+0 da bakılmıştı perşembe tekrar gideceğiz bugün belimden bacağıma vuran bir ağrı var bu haftalarda normal mi bilgisi olan var mı acaba
tkrk pervvvvin Merhaba! Ben 7+5 geçen gün gittik kalbini duyduk çok şükür. Duyarsınız sizde inşallah. Bel bacak ağrısı bende de var uyku maş ağrı mide bulantı halsizlik
bbety Bende de oluyordu hep magnezyum eksikliğindendir belki diye her gün bir tane soda içiyordum öyle geçti