Selam kızlar 32. Hafta muayenemden sonra kasılmalarım, ağrılarım falan çok artmıştı bir tuhaflık olduğunu hissediyordum hatta o muayenede bebek doğum kanalına girmemişti ama kafası aşağıdaydı bende erken doğumdan korktum hep. Neyse yorgun geçen bir hafta sonrası dün bebeğin hareketlerini neredeyse hiç hissedemedim doktora gittik beni yaklaşık bir saat kadar nst’ye bağladı ve hareketlerin hoşuna gitmediğini bir serum takacağını ve sonrasında nst yine aynı sonucu verirse bana yatış verip öyle takip edeceğini söyledi Allahtan serum sonrası hareketlenme oldu ve bizi eve gönderdiler acil bir durum olursa yine gelmemiz gerektiğini söylediler bu arada dünkü muayenede bebek terse dönmüş bu detayı da vereyim. Ben bugün yine pek hareket hissetmiyorum şimdi uzandım biraz gözlemyeceğim olmadı yine hastaneye gideceğiz. Şuan 33+6. Haftadayım aranızda böyle olumsuz durum yaşayanlar oldu mu desteğinize ihtiyacım var çok korkuyorum