Çok fazla spiral ile hamile kalanı duyuyorum kaymadığı halde bile kalan var etrafımda çok korkuyorum yaaa adetime 6 gün var test yaptıktan sonra ek korunma yöntemlerini de kullanıcam yani eğer bununla da hamile kalınıyorsa niyee koruyor diyolar 🙄 var mı burda hiç böyle bir şey başına gelen stres oldum ya