Pgtbebek Kızlar şuan 23+1 gebeyim. Doktorum kontrollerde kan değerlerime bakmıyor. 22+4 iken geçen hafta aile hekimliğinde kendim tahlil yaptırdım. TSH değerim 2.49 çıktı. Bir doktor arkadaşa sordum tam sınırda olduğumu söyledi. Bir iki hafta bekleyip tekrar kan vericem. TSH değeri kaç olunca ilaca başlanıyor bilen var mı?
Ecem_P Pgtbebek benim de tsh yüksekti 4-4.5 civarındaydı hamile kalınca da ilaca başladım 2.5 altında olması isteniyor. Şu an 8. Aya girdim hala kullanıyorum gebelik boyunca da kullanacağım değerlerim 1.5 da sabit aylardır 100 mg ilaç kullanıyorum. Aylık olarak da kan verip baktırıyorum. Endokrin kontrolüne gidin isterseniz bi ona göre doktor ya takip önerir ya da ilaç yazar
Nur124 Pgtbebek ben 12 haftalıkken tsh 4.40 di ama t4 değeri normal olduğu için ilaç kullanmadım doktor gerek yok dedi Multi vitamin kullanıyorum 12.haftadan beri içinde iyot selenyum vs.oldugu için destekliyor sanırım ondan sonra verdiğim tüm tahlillerde 2.26 2.36 falan çıkıyor çok şükür yani korkmayin t4 hamilelikte daha önemli demişti doktorum
CansuAB Pgtbebek normalde 4 ü geçmemeli ama hamilelikte 3 ün altında tutulmalıymış bizzat yaşadığım için doktor anlattı benimki de 3.56ydı ilaç kullanıyorum
Sehla00 7 haftalık gebeyim ben de. TSH değerim 3.32 çıktı. Doktor ilaç başlattı. Çok yüksek, ciddi bir değer değil ama gebelikte 2.30′un altında olması gerekiyormuş. Aksi takdirde bebeğin gelişimini engelliyormuş.
Pgtbebek Teşekkür ederim kızlar ayın 26 sında gidip tekrar kan vereceğim. Takip edip o arada randevu alacağım