Son adet tarihim 24 Haziran şuan uygulamaya göre 7+4 gözüküyor 14 temmuzda kan testi verdiğimde negatif çıkmıştı 21 temmuzda beta değerim 111 çıktı dün doktor 8 haftalık olmasına rağmen kalp atışını göremedik tuhaf dedi 6 haftalık gözüküyor dedi başka doktora gittim doktor son adet tarihinde yanlışlık olabilir dedi kese 14 mm şuanda sizde de böyle durumlar oldu mu ?